"Mărcile de succes sunt cele care au convingeri puternice și idei originale"

Istoria mărcii începe în 1945 la Bergamo, când micuțul Ezio folosea cu mare interes deșeurile de la atelierul de tâmplărie al unchiului său. Ulterior, 3 frați au deschis Fabrica de jucării Foppapedretti.

Ideea extinderii gamei a venit după 4 ani. Așa a apărut primul scaun înalt, pătuț și alt mobilier pentru copii.

În 2004, Foppapedretti a venit la producția de cărucioare, care și-au păstrat până în prezent filozofia mărcii: siguranță, practic, funcționalitate, inovație.

Young & Rubicam, într-un studiu comandat de Corriere della Sera, a clasat Foppapedretti printre cele mai bune dintre toate mărcile italiene, clasându-l pe locul al treilea (după Ferrari și Parmigiano Reggiano) în ceea ce privește „puterea mărcii” (vezi Corriere della Sera din 03.12.2001) .

Din 2021, produsele pentru copii de la producătorul Foppapedretti au apărut pe piața din Moldova și sunt prezentate în magazinul Mom's Boutique, www.moms.md.

In sortiment:

- carucioare 3 in 1, carucioare transformatoare

- carucioare (super usoare cu o greutate de pana la 4 kg, usoare cu o greutate de pana la 7 kg, carucioare tip bast si carte, carucioare cu husa pentru picioare, carucioare pentru copii cu greutatea de pana la 15-22 kg)

Țesăturile cărucioarelor au protecție UV împotriva decolorării la soare.

Modele actuale de carucioare Foppapedretti: Ciao, Piulggero, Piulggero Top, Jumbo, Hurra.

- scaune înalte pentru hrănire clasică de la 6 luni; modele îmbunătățite care pot fi folosite încă de la naștere ca pat echipat cu un arc cu jucării luminoase detașabile; Scaune inalte transformatoare 3 in 1 care cresc odata cu bebelusul tau; scaune de ridicare.

-leagăne și șezlonguri cu telecomandă, muzică plăcută și carusel.

- paturi din lemn, leagăne pentru co-sleeping

-premergatori

- scaune de baie

-scaune auto 0-36kg, scaune auto 9-36kg, scaune auto 15-36kg cu atasament Isofix. Este de remarcat faptul că gama include scaune auto cu testul ADAC, ceea ce reprezintă un avantaj suplimentar.

- arene, paturi turistice

„Mărcile de succes sunt cele care au convingeri puternice și idei originale. Ei sunt cei care au energia de a schimba lumea și care pot schimba felul în care oamenii gândesc.”

Young & Rubicam